SONBAHAR ESİNTİSİ 14.BÖLÜM

” AYRILIKLAR ”

 Mevsimler değişir ,serin bir sonbahar esintisiyle yapraklar ağaçları terk etmeye zorlar. Peki bu sonbahar kimleri dalından edecek ? Sen sonbaharda dalından düşmemek için çırpınan sarı bir yaprak gibisin.”

Umut Dünyası Unutulmaz Müzik

Jon Won kaçmak istediyse de fırsat bulamadan bu adamın yumruk ve tekmeleriyle yıkıldı,  hala çok güçsüzdü. Karşı koyamayacak kadar güçsüz. Evi de en yakın komşudan bile oldukça uzak inşa edilmişti onun sesini buradan kimse duyamazdı. Gong Chan ‘’’boşuna uğraşma kimse yardıma gelmez uslu uslu dur ‘’dedi.

Jon Won ‘’Ne istiyorsun’’ dedi.

Gong Chan ‘’ Bence ne istediğimi biliyorsun, senin gibi bir ispiyoncunun cezasını çekmesini istiyorum. Neden burnunu sokmak zorundaydın ki lanet olası kendi işine baksaydın ya . O kadın beni aldattı . Onunla birlikte iş yapıyorduk , zengin olacaktım, her şey çok güzel işlerken o salak bunu bozdu. Cezasını da çekti.  Ne var biliyor musun onu öldürmeyi o geceye kadar hiç düşünmemiştim ama sonra onu öldürürken öyle bir his kapladı ki içimi her şey birden anlamsız geldi. Zengin olmak , ünlü olmak , her şeye sahip olmak , kariyer sahibi olmak ne bilim her şey birden anlamsızlaştı . Ben hayatıma daha önce hiç böyle bir zevk yaşamadım. İnanılmaz bir şey . Bir insanın hayatını elerinin içinde tutuyorsun , avuçlarında onun hayatı varken o kadar güçlü hissediyorsun ki daha önce hiç hissetmediğim kadar . Bu dünyada  başka hiç bir şey öyle güçlü hissettiremez. O ölürken ne düşündüm biliyor musun bende ölebilirdim ama ölmüyordum,  o ölüyordu ve bu benim elimdeydi. Benim yerime bir  başkasının ölecek olması ne kadar tuhaf . Sanki onun hayatı bana bağlıydı,  istesem ölecekti işte bu Kadar basit tanrısal bir güç . İstediğin kişi ölüyor istediğin kişi yaşıyor . Artık hiç zayıf değilim . Ben bu kararı veren kişiyim . Şimdi sıra sende , senin için ne karar  verdim biliyor musun . Elbette biliyorsun .’’

Gong Chan bıçağı Jon Won’ a batırdı. Jon Won o soğuk nesneyi hissettiğinde  acı dolu bir ses koptu boğazından.

Tae Jun , bütün yanlış anlaşılmalardan sonra Jon Won ‘a bir özür borçluydu bir de teşekkür bunun için onun evine gitmeye karar verdi. Aslında bu hiç kolay olmayacaktı ama yapması gerekiyordu işte. Yoksa içi rahat etmeyecekti ya da Hae Min  içi. Eve geldiğinde kapıyı açık buldu sonra içerden bir bağırış geldi. Sese doğru yavaş yavaş yürüdü temkinliydi nedeni bilmese de acele hareket etmek istemiyordu sonra Gong Chan ‘i ,  Jon Won ‘un yanında buldu . Jon Won kan içinde adam başına dikilmişti. Tae Jun ne yapması gerektiğini biliyordu önce telefonuyla Young  Jae’ yi aradı ve polisi aramasını istedi sonra eve dönüp Gong Chan in karşısına dikildi.

Gong Chan  ‘’vay partiye davetsiz misafir gelmiş ‘’dedi. Ne güzel eğlence katlanacak.

Tae Jun ‘’ O Hiç belli olmaz ‘’dedi.

Gong Chan ‘’ Senin de işini bitireceğim ‘’ dedi kendine güveniyordu.

Tae Jun ‘’ Sen psikopatın tekisin . Ben de senin işini bitirecek olan kahraman .’’’

Bu sırada bıçağını alan Gong Chan soğuk kanlılığını kaybetti ve zekasını devre dışı bırakarak öfkesine yenildi. Tae Jun  üstüne doğru gelen adamım bıçak darbelerinden kaçmayı başardı sonra güzelce bir tekme ile onu yere düşürdü. Arkasından elinden düşen bıçağı alamasın diye bıçağı uzaklaştırıp Gong Chan e hayatının dayağını attı. Gong Chan yüzü gözü kan içinde  bayıldığında  Tae  Jun hasta bir adamı dövmeye hiç benzemiyor değil mi dedi.  İşte Jon Won un intikamını almıştı.  Sonra Jon Won un yanına  geldi zar zor nefes alıyordu. ‘’İyi misin’’ dedi.

Jon Won ‘’ merak etme hala yaşıyorum ‘’dedi.

Tae Jun ‘’ ölmesen iyi olur yoksa dünyanın en romantik erkeği olarak  kalplere kazınacaksın böyle bir rekabet adil olmaz.’’

Jon Won ‘’sanırım öyle’’ dedi. İkisi de gülmeye çalışıyordu ama Jon Won canı acıdığı için pek de başarılı olamıyordu. Ambulansın sesi duyuldu önce, ardından polisler ve Young Jae telaşlı bir şeklide görüldü. Tae Jun ‘un iyi olduğunu görünce rahatladı Young  Jae ama Jon Won yine fena halde benzetilmişti. Onu ambulansa koyarlarken’’ bu adam da devamlı dayak yiyor şuna bir ara savunma dersi mi versem’’ diye takıldı .

Tae Jun’’  haklısın ‘’ dedi.  ikisi Jon Won ile dalga geçerken Gong Chan polisler tarafından götürülüyordu. Young Jae ‘’ polislerden rica etsem şu adamı dövmeme izin vermezler mi ‘’dedi.  Kendilerini filmlerde olacak bir olayın içinde bulduklarından hala şaşkın olan kuzenler durumlarına gülüyordu.

**********************************************************************

Bir hafta sonra Jon Won taburcu oldu. Tae Jun ile Hae Min hastaneye gitmişti.

Tae Jun ‘’ bundan sonra  başını belaya sokma kurtarmaya gelmem bilesin’’ dedi.

Jon Won,  Hae Min ‘e dönüp ‘’  bu sevgilin nasıl bir adam baksana her defasında başıma kakıyor hayatımı kurtardığını .’’ dedi.

Tae Jun  ‘’ ee bu senden üstün olduğum tek yan bırak da gönül rahatlığıyla kullanayım’’  dedi. Hem gülüyordu hem de bak hayatını kurtardım artık Hae Min ‘e kardeşten öte davranamazsın ona göre diye tehdit ediyordu.

***********************************************************************

adieu mon pays TURKCE ALT YAZI

Ha emin günlerini boş geçiriyordu ve birden nasıl olduysa uzun zamandır konuşmadığı bir arkadaşı arayıp . bir pozisyon olduğunu aklına Hae Min geldiğini söyledi. Hae Min hiç beklemiyordu ama şans ona gülmüştü , hemen şirkete gitti. tam da istediği gibi bir işi olmuştu  ve  yapmak istediği iş ama nasıl oldu da bu kadar çabuk istediği bu işi bulmuştu işte bunu anlamıyordu.

Hae Min , sevgilisiyle buluştuğunda içi içine sığmıyordu . Öyle mutluydu ki . İşte tam hayatı istediği gibi düzene girmişti. İstediği işe ve sevdiği adama sahipti isteyeceği başka hiçbir şey yoktu.

Tae Jun buluşmaya gitmeden önce Hae Min ‘in şirkette ki ilk günlerinde söylediklerini hatırladı. Genç kız yurt dışında asla yaşayamam demişti. Bazıları bunu çok ister ama ben öyle insanlardan değilim. Asla yapamam başka bir ülkede. Tae Jun ya sevdiğin biri onunla gitmeni isterse dediğinde  Hae Min hiç tereddüt etmeden yanıtlamıştı . Kabul etmem demişti . Yani bu bana göre değil. Her şeyini bırakıp bir insanın peşinden gitmek . Genç adam şimdi nasıl olur da kıza ben gitmek zorundayım bütün hayatım , emmelim bu iş diyecekti. Benimle gel demek istiyordu ama alacağı cevabı da biliyordu işte.

Hae Min ile buluştuğunda Tae Jun işlerin başında olması gerektiğini , gideceğini onun da gelmesini istediğini söyledi. Hae Min ise yeni işinden bahsetmişti yapmak istediklerinden ikisi de gelecek planlarını anlattı ama ikisinin de gelecek planları aynı yerde kesişmiyordu.

Hae Min , Tae Jun’ un yurt dışına gitmesini istemiyordu,  tarih tekerrürden ibaretti, bu sefer sevdiğini kendi  elleriyle göndermeyecekti ama Tae Jun kararlıydı hayalini kurduğu şeyden vazgeçmek istemiyordu, sonra ailesini zor durumda bırakmak istemiyordu .

Tae Jun beni yeteri kadar sevmiyorsun yoksa benimle gelirdin dedi.

Hae Min sen beni sevsen bırakıp gitmezdin dedi.

Tae Jun beni bekle dedi.

Hae Min olmaz dedi . Beklemenin nasıl bir şey olduğundan haberin var mı senin,  olmaz seni beklemeyeceğim . Bu yüzden gitme … gitme

İkisinin de inadı kırılmadı en büyük kavgalarını yapıp ayrıldılar.

Sen gidince ruhumu bir alev sardı

Ağlayan gözlerimde hatıran kaldı

Bir zamanlar seninle mesut yaşardık

Şimdi o mutlu günler mazide kaldı

Uzanan ellerimi bomboş bıraktın

Gözlerimde yaş olup sel gibi aktın

Son ümidim sendin sana inandım

Ummadığım bir anda beni bıraktın

Yalancı dünya gibi yalancısın sevgilim

                                                                Sen mevsimler gibisin değişirsin sevgilim

Tae Jun bunca zaman geleceği düşündüğü için Hae Min den uzak kalmıştı ama işte artık çok geçti , aşık bir adamın yapacağı iki şey vardı biri hayatının aşkı diğeri sorumluluklarıydı . Bu çelişkili durumda çok  Düşündükten sonra istifa etmeye karar verdi. Gitmeyecekti. Young Jae ‘ye durumu anlattığında hiç beklemediği bir tepki ile karşılaştı. Kuzeni ona gidemezsin dedi. Beni burada Tek başıma bırakamazsın. Ben senin yardımına geldim ama şimdi sen şirketi bırakmaktan bahsediyorsun olmaz. Bunu bana yapamazsın en azında şimdilik tek kalamam. Bu yüzden bir süre de olsa işinin başına geçeceksin. Hae Min konusuna gelince seni desteklemeli, biraz fedakarlık yapmalı. Eğer bu kadar ayrılık bile size zor geliyorsa o kadar da sağlam bir aşkınız yoktur. Şimdi çocukluk etmeyi bırak. Young Jae artık bir iş adamı gibi konuşuyordu. Kendinden emin ve her şeyi hesaba katan , çıkarlarını düşünen bir iş adamı . Tae  Jun ise sadece aşık bir adam gibi düşünüyordu. Nerden nereye geldik diye iç geçirdi. İşlerin başına geçmemek için direnen bu adam şimdi şirket menfaatini düşünüyordu. Roller nasılda değişmişti.

”Dargın ayrılmayalım diye koştum sana dün” 

Hae Min , Tae  Jun onu bırakıp gitmez diye umut ediyordu , onu o kadar seviyordu ki Jon Won da olduğu gibi gitmesi için destekleyemezdi.  Kendi de onunla gidemezdi. Orada ne yapacaktı yine Tae Jun’ a bağlı olarak mı yaşayacaktı . Bunu kabul edemiyordu. Young  Jae arayıp uçağın bu gün kalkacağını söylediğinde Hae Min sevdiği adamı son kez görmek için koştu ama yetişemedi. Tae Jun ‘u görüp bağırdığı halde sesini duyuramamıştı. O ağlarken Young  Jae gelip kızı teselli etti. Ona sarılmış ağlayan kıza üzülme diyordu . Tae  Jun ise Hae Min ‘in sesini duymuş onu son kez görmek istemişti ama arkasını dönerse o uçağa binemeyeceğini biliyordu bu yüzden yoluna devam etti…İçi sızlarken Hae Min arkasından göz yaşı döküyordu.

Reklamlar

8 thoughts on “SONBAHAR ESİNTİSİ 14.BÖLÜM

  1. Ay bu Gong Chan midir ne karın ağrısıdır ne illet çıktı be.Kendine açık etmeseydin Jon Won sana inanıp susacaktı belki peh.İçinden de bir anda seri katil çıkması mmh hiç sevmedim bu adamı.Jon Won’u harcayacaklar matmazel.Aha hikayemizin hirosu Tae Jun geldi nihaha.Oğlum Jon Won hadi yine iyisin.Tae gibi bir kahramanımız var 😀
    Git kızım git Tae’den iyisini mi bulacaksın diyerek tüm teyze ruhumu gözler önüne sermek istiyorum.Yarab bize de böyle zbam diye beliren işler medet bu arada.Yong Jae bi susar mısın acaba sen.Haklı olabilirsin ama aşk bekletmeye de gelmez ciğerim.Hem sen bunları ne diye ayırdın ki ya şimdi.Te allam.İçimiz dram dram oldu.
    Bu arada hikayemiz Tae lehine işliyor naber kıyamamışsın işte ona 😀 😀 Diğer bölüme geçeyim bakalım.Çok hızlısın bu arada leydim.Ellerine sağlık 😀

  2. iki bölüm birlikte gelmiş zor yetiştim çok hızlısın:)

    ‘’ ölmesen iyi olur yoksa dünyanın en romantik erkeği olarak kalplere kazınacaksın böyle bir rekabet adil olmaz.’’ sözü çok güldürdü beni ölmediği iyi oldu gerçekten:)

    yalnız tam drama klasiği olmuş yine ayrıldılar son dakika.. ben gitmeyecek diye tahmin ettim ama gitti neyse bakim finalde neler olmuş:)

      • eveeet şimdi gerçek bi Kore dizisi izlediğimizin farkına vardım, son bölüm öncesi gözü yaşlı ayrılan bir çiftimiz var bakalım neler olacak 🙂 ah be tae jun jon won’u kurtardın kahraman oldun tatlı çocuksun ama bu ayrılık oldu mu şimdi?? ben daha fazla söylenmeden finale geçeyim 🙂

      • muahahha evet ya hiç düşünmemiştim ama tam kdrama tadında olmuş bu ayrılık . oysa ben bölümü çok uzatmamak için kırmıştım 🙂

  3. eveeeet, yine winpohu, yine bir katilin iç dünyasına yolculuk: “Bir insanın hayatını elerinin içinde tutuyorsun , avuçlarında onun hayatı varken o kadar güçlü hissediyorsun ki daha önce hiç hissetmediğim kadar . Bu dünyada başka hiç bir şey öyle güçlü hissettiremez.” böyle şeyler yazıyosun ya, senden korkuyorum kok 😛 çünkü çok olası geliyor, katiller böyle düşünüyordur bence de. brrr!!!

    heyt beee, tae jun yavrum, adamım benim! hem kahramanlık yapıyor, hem de esprili hallerini hiç bozmuyor, karizmaya bak be! 😀 şurda koptum:

    “Jon Won ‘’ merak etme hala yaşıyorum ‘’dedi.

    Tae Jun ‘’ ölmesen iyi olur yoksa dünyanın en romantik erkeği olarak kalplere kazınacaksın böyle bir rekabet adil olmaz.’’” ahahah! 😀 😀 😀

    young jae de ayrı bir alem. adam orda canıyla uğraşıyor, bunların muhabbetine bak! dalgacı kuzenler 😀 😀

    yaaa, ağlama resimleri çok fenaaa 😦 ayrılmasın bu ikili :(((

    son bölümü de okumaya gidiyorum, ellerine sağlık canım ^^

    • muhahah ne yapayım ya aşk meşk romantizm olayında sınıfta kalıyorum tam bir kalaslık örneği ama bu konuda nedense sıkıntı yaşamıyorum yine de sen korkma benden 🙂

      tae jun pek romantik değildi ama azcık esprili oldu sanırsam 🙂

      evet çok eğlenceli bu kuzenler ama aynı zamanda acımasızlar değil mi 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s